Oyak Kent Mahallesi’nde bisikletlilerin güvenli şekilde ilerleyebilmesi amacıyla yapılan yolu, yoğun trafikte beklememek için bir otomobilin kullanmasına diğer sürücüler tepki gösterdi.
O anlar, bir sürücü tarafından cep telefonu kamerasıyla kayda alındı.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
05 Haziran 2026SPOR
05 Haziran 2026GÜNDEM
05 Haziran 2026SPOR
05 Haziran 2026SPOR
05 Haziran 2026GÜNDEM
05 Haziran 2026GÜNDEM
05 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8040 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4983 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4960 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3142 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2162 kez okundu