Vize ilçesinde 2024-2025 eğitim öğretim yılı ikinci dönem müdürler kurulu toplantısı yapıldı.
Vize Milli Eğitim Müdürü Recep Akdemir başkanlığında Atatürk Ortaokulunda gerçekleştirilen toplantıya, Şube Müdürü Hasan Değirmenci ile okul müdürleri katıldı.
Toplantıda, okul müdürlerinden yürütülen faaliyetler hakkında bilgi alan Akdemir, ikinci yarı dönemde planlanan faaliyetleri değerlendirdi.
Akdemir, toplantıda yaptığı konuşmada, ilçede eğitim kalitesini daha da arttırmak için çalışmalarda bulunduklarını belirtti.
Öğrencileri geleceğe emin adımlarla yetiştirmek için tüm öğretmenlerin özveriyle görevini yerine getirdiğini ifade eden Akdemir, öğrencilerin her alanda desteklenerek başarılarını arttırmayı hedeflediklerini kaydetti.
Daha sonra toplantıda, okullardaki projelerin daha etkin bir şekilde uygulanabilmesi için yapılabilecek çalışmalar görüşüldü.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
1
Astral Seyahat
3051 kez okundu
2
Ankara Koltuk Temizleme Servisi: Güvenilir ve Profesyonel Çözümler
2568 kez okundu
3
Samsun’da uyuşturucu operasyonu: 2 gözaltı
2336 kez okundu
4
Web Hosting
2180 kez okundu