Trendyol Süper Lig’in 25. haftasında Galatasaray’la 0-0 berabere kalan Fenerbahçe’nin orta sahası Fred, karşılaşmayı değerlendirdi.
“ELBETTE MUTLU DEĞİLİZ”
Brezilyalı oyuncu, “Elbette mutlu değiliz, buraya kazanmak için gelmiştik. Bana göre iyi oynadık, geliştirmemiz gereken noktalar da vardı. Rakibe çok fırsat vermedik. Evimize üzgün bir şekilde dönüyoruz. Kazanabilirdik, şimdi kafamızı kaldıracağız. Çok önemli maçlar oynayacağız ve kazanmak durumundayız.” ifadelerini kullandı.
“BÜYÜK BİR SAVAŞ VERDİK!”
Fred, “Maç içerisinde iyi bir oyun ortaya koyduk. Önde baskı yapmaya çalıştık. Final paslarında eksiklerimiz vardı. Orta sahada büyük bir savaş verdik. Her topu kazanmaya çalıştık. Onlarda da, bizde de kaliteli oyuncular var. Maalesef yarattığımız pozisyonları değerlendiremedik.” sözleriyle konuşmasını noktaladı.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1180 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
779 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
760 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
745 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
717 kez okundu